Εάν εμφανιστεί κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα στο στρώμα που έχετε αγοράσει, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης της εγγύησης του στρώματος από τον προμηθευτή, θα πρέπει να συγκεντρώσετε τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα, τα οποία και θα πρέπει να μας αποστείλετε στο info@bedandbath.gr. Εάν δεν συγκεντρωθούν όλα τα έγγραφα, δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης.
Στο θέμα του email θα πρέπει να αναγράφεται η φράση "Χρήση Εγγύησης Στρώματος" και το Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά.
Στο σώμα του email θα πρέπει να αναφέρετε:
1. Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά του στρώματος
2. Κατάστημα που έγινε η αγορά του στρώματος
3. Χρονολογία αγοράς
4. Μοντέλο στρώματος
5. Περιγραφή του προβλήματος του στρώματος
6. Στοιχεία επικοινωνίας: Κινητό και Διεύθυνση*
Απαραίτητα συνημμένα έγγραφα που θα πρέπει να συνοδεύουν το mail σας.
1. Απόδειξη αγοράς.
2. Εγγύηση στρώματος.
3. Φωτογραφίες (ολόκληρο το στρώμα - photo 1 -, το ταμπελάκι με το όνομα του στρώματος, το ταμπελάκι με το barcode του στρώματος, το πρόβλημα που εμφανίζεται - π.χ. photo 4 -, τη βάση του στρώματος oλόκληρη χωρίς το στρώμα - photo 2,3 -).
Στη συνέχεια θα υπάρξει αξιολόγηση της περίπτωσης και οριστική απάντηση για το ζήτημα εντός 5 εργάσιμων ημερών!
* Σε μερικές περιπτώσεις ενδέχεται να χρειαστεί έλεγχος από εξειδικευμένο τεχνικό.