{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Πως θα κάνετε χρήση της εγγύησης του στρώματος που αγοράσατε.


Εάν εμφανιστεί κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα στο στρώμα που έχετε αγοράσει, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης της εγγύησης του στρώματος από τον προμηθευτή, θα πρέπει να συγκεντρώσετε τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα, τα οποία και θα πρέπει να μας αποστείλετε στο info@bedandbath.gr. Εάν δεν συγκεντρωθούν όλα τα έγγραφα, δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης.


Στο θέμα του email θα πρέπει να αναγράφεται η φράση "Χρήση Εγγύησης Στρώματος" και το Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά.


Στο σώμα του email θα πρέπει να αναφέρετε:

1. Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά του στρώματος

2. Κατάστημα που έγινε η αγορά του στρώματος

3. Χρονολογία αγοράς

4. Μοντέλο στρώματος

5. Περιγραφή του προβλήματος του στρώματος

6. Στοιχεία επικοινωνίας: Κινητό και Διεύθυνση*


Απαραίτητα συνημμένα έγγραφα που θα πρέπει να συνοδεύουν το mail σας.

1. Απόδειξη αγοράς.

2. Εγγύηση στρώματος.

3. Φωτογραφίες (ολόκληρο το στρώμα - photo 1 -, το ταμπελάκι με το όνομα του στρώματος, το ταμπελάκι με το barcode του στρώματος, το πρόβλημα που εμφανίζεται - π.χ. photo 4 -, τη βάση του στρώματος oλόκληρη χωρίς το στρώμα - photo 2,3 -).


Στη συνέχεια θα υπάρξει αξιολόγηση της περίπτωσης και οριστική απάντηση για το ζήτημα εντός 5 εργάσιμων ημερών!


* Σε μερικές περιπτώσεις ενδέχεται να χρειαστεί έλεγχος από εξειδικευμένο τεχνικό.