{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Πως θα κάνετε χρήση της εγγύησης του στρώματος που αγοράσατε.

Εάν εμφανιστεί κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα στο στρώμα που έχετε αγοράσει, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης της εγγύησης του στρώματος από τον προμηθευτή, θα πρέπει να συγκεντρώσετε τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα, τα οποία και θα πρέπει να μας αποστείλετε στο info@bedandbath.gr. Εάν δεν συγκεντρωθούν όλα τα έγγραφα, δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης.

Στο θέμα του email θα πρέπει να αναγράφεται η φράση "Χρήση Εγγύησης Στρώματος" και το Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά.

Στο σώμα του email θα πρέπει να αναφέρετε.

1. Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά του στρώματος
2. Κατάστημα που έγινε η αγορά του στρώματος
3. Χρονολογία αγοράς
4. Μοντέλο στρώματος
5. Περιγραφή του προβλήματος του στρώματος
6. Στοιχεία επικοινωνίας

Απαραίτητα συνημμένα έγγραφα που θα πρέπει να συνοδεύουν το mail σας.

1. Απόδειξη αγοράς.
2. Εγγύηση στρώματος.
3. Φωτογραφίες (ολόκληρο το στρώμα, το ταμπελάκι με το όνομα του στρώματος, το ταμπελάκι με το barcode του στρώματος, το πρόβλημα που εμφανίζεται, τη βάση του στρώματος).

Στη συνέχεια θα υπάρξει αξιολόγηση της περίπτωσης και οριστική απάντηση για το ζήτημα εντός 5 εργάσιμων ημερών!

* Σε μερικές περιπτώσεις ενδέχεται να χρειαστεί έλεγχος από εξειδικευμένο τεχνικό.