Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει και έχετε ακολουθήσει τους Όρους Ορθής χρήσης των Στρωμάτων.
Εάν εμφανιστεί κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα στο στρώμα που έχετε αγοράσει, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης της εγγύησης του στρώματος από τον προμηθευτή, θα πρέπει να συγκεντρώσετε τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα, τα οποία και θα πρέπει να μας αποστείλετε στο info@bedandbath.gr. Εάν δεν συγκεντρωθούν όλα τα έγγραφα, δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης.
Στο θέμα του email θα πρέπει να αναγράφεται η φράση "Χρήση Εγγύησης Στρώματος" και το Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά.
Στο σώμα του email θα πρέπει να αναφέρετε:
1. Ονοματεπώνυμο με το οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά του στρώματος2. Κατάστημα που έγινε η αγορά του στρώματος3. Χρονολογία αγοράς4. Μοντέλο στρώματος5. Περιγραφή του προβλήματος του στρώματος6. Στοιχεία επικοινωνίας: Κινητό και Διεύθυνση*
Απαραίτητα συνημμένα έγγραφα που θα πρέπει να συνοδεύουν το mail σας.
1. Απόδειξη αγοράς.2. Εγγύηση στρώματος.3. Φωτογραφίες (ολόκληρο το στρώμα - photo 1 -, το ταμπελάκι με το όνομα του στρώματος, το ταμπελάκι με το barcode του στρώματος, το πρόβλημα που εμφανίζεται - π.χ. photo 4 -, τη βάση του στρώματος oλόκληρη χωρίς το στρώμα - photo 2,3 -).
Στη συνέχεια θα υπάρξει αξιολόγηση της περίπτωσης και οριστική απάντηση για το ζήτημα εντός 5 εργάσιμων ημερών!
* Σε μερικές περιπτώσεις ενδέχεται να χρειαστεί έλεγχος από εξειδικευμένο τεχνικό.
* Η Bed & Bath διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την υπηρεσία γνωμάτευσης από εξειδικευμένο ειδικό αν το στρώμα εμφανίζει λεκέδες.