{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Αποστολή εντός λεκανοπεδίου Αττικής

Οι παραδόσεις στρωμάτων για τις περιοχές εντός του λεκανοπεδίου της Αττικής πραγματοποιούνται καθημερινά από 09:00 - 17:00 (εξαιρούνται Σάββατο, Κυριακή και όλες οι επίσημες αργίες), σε προγραμματισμένα 3ωρα ραντεβού έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που γίνεται από το αρμόδιο τμήμα αποστολών.
Το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται σε 29€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%) με παράδοση επί του πεζοδρομίου.
Για παραδόσεις στρωμάτων σε όροφο με δυσκολία στην πρόσβαση και όπου κριθεί από την Εταιρία απαραίτητο, χρησιμοποιείται ανυψωτικό μηχάνημα, με χρέωση του πελάτη, το κόστος της οποίας υπηρεσίας ανέρχεται από 50€ έως 70€ (συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 24%). Σε περιπτώσεις που υπάρχει ελλείπει ενημέρωση από τον πελάτη ή κριθεί από τους τεχνικούς μας ότι υπάρχει αδυναμία πρόσβασης για την παράδοση, η παράδοση θα αναβάλλεται και θα υπάρχει επαναπρογραμματισμός της με επιπλέον χρέωση κάθε φορά.

Αποστολή εκτός λεκανοπεδίου Αττικής και επαρχία

Οι αποστολές στρωμάτων για περιοχές εκτός του λεκανοπεδίου της Αττικής και για την επαρχεία παραδίδονται στο συμφωνηθέν πρακτορείο αποστολών με κόστος 29€. Το κόστος των μεταφορικών από το πρακτορείο έως τον τελικό προορισμό, επιβαρύνει τον πελάτη. Η σφραγίδα παραλαβής του πρακτορείου σας, πιστοποιεί την άριστη κατάσταση στην οποία παραδόθηκε το στρώμα από εμάς.
Ουδεμία ευθύνη φέρει η Εταιρεία μας για τυχόν φθορές κατά τη μεταφορά του προϊόντος από το πρακτορείο προς τον τελικό προορισμό.

Παραλαβή από αποθήκη

Εάν το επιθυμείτε μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας χωρίς επιπλέον έξοδα αποστολής, και κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού, από την αποθήκη μας στην Μαγούλα Αττικής, επαρχιακή οδός Οινόης-Μαγούλας και Αγίου Στυλιανού, θέση Χαβώση (χάρτης) κάθε Τρίτη & Πέμπτη 8:00 - 14:00. Το τμήμα παραδόσεων επικοινωνεί μαζί σας για να καθορίσετε την επιθυμητή ημέρα και ώρα παραλαβής.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ | ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Στην BED AND BATH ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ Α.Ε. πραγματοποιούμε συνεχής ελέγχους για να διασφαλίσουμε την άριστη ποιότητα των προϊόντων μας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε την επιστροφή ή ακύρωση της παραγγελίας, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
Μπορείτε επίσης να παραδώσετε το προς επιστροφή στρώμα στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία στην κεντρική μας αποθήκη στη Μαγούλα Αττικής, επαρχιακή οδός Οινόης-Μαγούλας και Αγίου Στυλιανού, θέση Χαβώση (χάρτης) κάθε Τρίτη & Πέμπτη 8:00 - 14:00, και αφού έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία, προσκομίζοντας και την απόδειξη αγοράς.

ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην ιδία κατάσταση που το παρέλαβε χωρίς να έχει ανοιχθεί η συσκευασία, για λόγους υγιεινής, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Θα πρέπει να επιστρέφεται και κάθε άλλη ή πρόσθετη παροχή – όφελος που δόθηκε με αυτό ενόψει της αγοράς (π.χ. δώρο-επιταγές, πρόσθετο ή άλλο προϊόν κλπ.). Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους, εάν δεν γίνει από τον ίδιο. Από το επιστρεπτέο ποσό αφαιρούνται τα έξοδα μεταφοράς του στρώματος προς και από τον πελάτη. Μοναδική εξαίρεση μη δέσμευσης των μεταφορικών εξόδων κατά την επιστροφή προϊόντων είναι η περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος και αφού αυτό αποδειχθεί από τη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου που ακολουθεί την επιστροφή.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, ελλιπή ή έχει μειωθεί η αξία τους από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων διαρκεί συνήθως 20 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στην κεντρική αποθήκη της Εταιρείας μας. Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, γίνεται πάντα με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική συναλλαγή. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Πελάτη. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία περαιτέρω ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείο στη διεύθυνση info@bedandbath.gr και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή (κατεστραμμένα ή ελλιπή) ή τα οποία έχουν αποσφραγιστεί (άνοιγμα της συσκευασίας) ή έχουν χρησιμοποιηθεί μετά την παράδοση για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο καταναλωτή.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Ο φορέας που καλύπτει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για την εξωδικαστική διευθέτηση διαφορών, είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Για περισσότερες πληροφορίες και για χρήση της ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://webgate.ec.europa.eu/odr