Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα εδώ
  ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ *100€ ΚΑΙ ΑΝΩ
  ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210 9710000

Όροι χρήσης

Η Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «BED AND BATH-ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ Α.Ε» και το διακριτικό τίτλο «BED AND BATH», που εδρεύει στη Μεταμόρφωση Αττικής, 13ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας σας καλωσορίζει στην ιστοσελίδα της «www.bedandbath.gr». Μέσω της ιστοσελίδας διαφημίζονται και προωθούνται προϊόντα της Εταιρείας μας, τα οποία δύναται να αγοράσει ο χρήστης, μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας, υπό τους όρους που περιγράφονται κατωτέρω και τους οποίους ο χρήστης αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους, διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγησή σας στην ιστοσελίδα συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτών.

1. Έννοιες/Ορισμοί

  • Εταιρεία: Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «BED AND BATH-ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ Α.Ε» και το διακριτικό τίτλο «BED AND BATH», που εδρεύει στη Μεταμόρφωση Αττικής, 13ο ΧΛΜ. Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας (τηλέφωνο επικοινωνίας 210-9710000, Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00-.17:00).
  • Ιστοσελίδα: Η παρούσα ιστοσελίδα «www.bedandbath.gr».
  • Προϊόν: Το προϊόν που διατίθεται από την Εταιρεία μέσω της ιστοσελίδας
  • Aγοραστής: Κάθε χρήστης/συνδρομητής που έχει πρόσβαση στην ιστοσελίδα και αγοράζει προϊόν της Εταιρείας.

2. Διαδικασία και Όροι Παραγγελίας Προϊόντων

Oι παραγγελίες εκτελούνται κατά την διάρκεια του εργάσιμου οκτάωρου, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο ΦΠΑ). Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ευνόητο είναι ότι ο χρήστης/πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά τον χρόνο παραλαβής του προϊόντος το τίμημα που αναγραφόταν στους οικείους τιμοκαταλόγους για το εν λόγω προϊόν κατά τον χρόνο καταχώρισης της παραγγελίας.

Τα στοιχεία που ζητούνται για κάθε συναλλαγή (αγορά προϊόντος) είναι υποχρεωτικά τα εξής: Όνομα, Επώνυμο, E-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας Διεύθυνση αποστολής προϊόντος για τους πελάτες λιανικής και Όνομα, Επώνυμο, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., επάγγελμα, E-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, Διεύθυνση αποστολής προϊόντος για τους επιτηδευματίες.

3. Τρόπος Πληρωμής

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από το bedandbath.gr με τους ακόλουους τρόπους :

- Με πιστωτική Κάρτα

Η καταβολή του αντιτίμου των παραγγελθέντων αγαθών (προϊόντων) ή και υπηρεσιών γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας Visa, Mastercard, Visa Electron, Visa Maestro και American Express κατόπιν σχετικής εντολής του κατόχου.

Ο πελάτης, μέσω του διαδικτυακού τόπου της Bed And Bath, οδηγείται σε ασφαλή ιστοσελίδα της Συνεργαζόμενης Τράπεζας, διασυνδεδεμένη με τον διαδικτυακό τόπο της Bed And Bath, όπου καταχωρεί τα ακόλουθα στοιχεία:

Τον αριθμό της Κάρτας, το μήνα και το έτος λήξης ισχύος της.
Τον αριθμό εξακρίβωσης της αυθεντικότητας της Κάρτας που είναι αποτυπωμένος στο χώρο που προορίζεται για την υπογραφή του Κατόχου (CVV/VISA ή CVC/MC).
Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας. Η Bed And Bath απαγορεύεται να αποθηκεύει, είτε ηλεκτρονικά είτε εγγράφως, στοιχεία που σχετίζονται με τον αριθμό εξακρίβωσης της αυθεντικότητας της Κάρτας του Κατόχου (CVV/VISA ή CVC/MC). Η Συνεργαζόμενη Τράπεζα ελέγχει τα ανωτέρω στοιχεία της Κάρτας και ενημερώνει ηλεκτρονικά, μέσα σε περίπου δέκα (10) δευτερόλεπτα, για την έγκριση ή απόρριψη της συναλλαγής, αποστέλλοντας συγχρόνως και το μοναδικό κωδικό επιβεβαίωσης της συναλλαγής που αποδίδεται από την Συνεργαζόμενη Τράπεζα. Με την έγκριση της συναλλαγής ενημερώνεστε με ανάλογο μήνυμα επιτυχίας και ταυτόχρονα σας αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής σας.

- Με Paypal

- Με Αντικαταβολή

Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται μέσω της εταιρείας Delatolas Express Cargo και ο πελάτης πληρώνει το αντίτιμο την ώρα της παραλαβής της. Ο τρόπος πληρωμής αντικαταβολής ισχύει για όλη την Ελλάδα και για παραγγελίες αξίας έως και 350 ευρώ.

- Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Εξόφληση του ποσού της παραγγελίας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό .

ALPHA ΒΑΝΚ
Λογαριασμός : 101002320015907
IBAN : GR89 0140 1010 1010 0232 0015 907
Δικαιούχος : ΒED AND BATH ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ A.E.

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Λογαριασμός : 089/470183-65
IBAN : GR4601100890000008947018365
Δικαιούχος : ΒED AND BATH ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ A.E.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λογαριασμός : 5024-032560-681
IBAN : GR53 0172 0240 0050 2403 2560 681
Δικαιούχος : ΒED AND BATH ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ A.E.

EUROBANK
Λογαριασμός : 0026.0069.16.0200402060
IBAN : GR65 0260 0690 0001 6020 0402 060
Δικαιούχος : ΒED AND BATH ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ A.E.

Στην κατάθεση σας , θα πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός της παραγγελίας καθώς και η αιτιολογία πληρωμής. Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 210-9710000 και γνωστοποιήστε μας το καταθετήριο μέσω email στο eshop@bedandbath.gr ή μέσω fax στο 2105786522.

4. Περιγραφή Πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας

O χρήστης/συνδρομητής εκδηλώνει το ενδιαφέρον του για την αγορά ενός ή περισσοτέρων προϊόντων με το να παρέχει τα στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Τα απαραίτητα για την πραγματοποίηση της συναλλαγής στοιχεία της κάρτας (είδος αυτής, αριθμός κάρτας, ημερομηνία λήξεως ισχύος της και τα 3 τελευταία ψηφία στο πίσω μέρος της κάρτας CVV ή CVC), διαβιβάζονται σε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα επιλογής της Εταιρείας (Συνεργαζόμενη Τράπεζα), προκειμένου να ελεγχθεί η εγκυρότητά τους και να πραγματοποιηθεί με ασφάλεια η συναλλαγή. Ο χρήστης/συνδρομητής οδηγείται μέσω του δικτυακού τόπου «www.bedandbath.gr» σε ιστοσελίδα της Συνεργαζόμενης Τράπεζας, διασυνδεδεμένης με τον διαδικτυακό τόπο της Εταιρείας. Με την έγκριση της συναλλαγής από την Τράπεζα ο χρήστης/συνδρομητής ενημερώνεται με σχετικό μήνυμα ορθής εκτέλεσης της παραγγελίας, στο οποίο και περιλαμβάνονται οι λεπτομέρειες της συναλλαγής και ο μοναδικός αριθμός της παραγγελίας.

Ο χρήστης/συνδρομητής φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την αλήθεια και την ορθή καταγραφή των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιεί για την συναλλαγή. Η Εταιρεία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής κάρτας για μελλοντική χρήση (είτε ηλεκτρονικά είτε εγγράφως), επομένως ο χρήστης/συνδρομητής πρέπει να επανεισάγει τα στοιχεία κάθε φορά που θέλει να συμμετέχει σε νέα παραγγελία - αγορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής κάρτας, ο χρήστης/συνδρομητής δηλώνει ρητώς ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής κάρτας.

Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη νόμιμης χρήσης πιστωτικών καρτών. Η παροχή στοιχείων πιστωτικής κάρτας δηλώνει τη συγκατάθεσή του χρήστη/συνδρομητής για δέσμευση του ποσού της παραγγελίας - αγοράς και σε περίπτωση πραγματοποίησης αυτής την χρέωση της πιστωτικής κάρτας. Σε περίπτωση που η συναλλαγή με την πιστωτική κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την εκδούσα τράπεζα ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας, ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης, τότε ο χρήστης/συνδρομητής θεωρείται ότι δεν προέβη στην παραγγελία – αγορά προϊόντος.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί για οποιονδήποτε λόγο την οποιαδήποτε παραγγελία - αγορά νέου ή υφιστάμενου πελάτη.

Οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα θα διεκπεραιώνονται μέσα από τον ιστοχώρο της Εταιρείας χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών με τον οποίο είναι συμβεβλημένη η Εταιρεία.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP). Ενδεικτικές περιπτώσεις μη υπαιτιότητας της Εταιρείας είναι οι εξής:

  1. Αστοχία υλικού (hardware) ή λογισμικού (software) του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών. Σε περίπτωση που ο εξυπηρετητής αιτημάτων του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών σταματήσει να δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές είτε λόγω αστοχίας υλικού (ενδεικτικά αναφέρονται βλάβη σκληρών δίσκων, απώλεια παροχής ρεύματος, βλάβη κύριας μνήμης) είτε λόγω προβλημάτων λογισμικού, ο χρήστης/συνδρομητής θα θεωρείται από την Εταιρεία ότι δεν προέβη στην παραγγελία - αγορά.
  2. Μη ενημέρωση της Εταιρείας για ολοκλήρωση της συναλλαγής. Σε περίπτωση που η συναλλαγή χρεωθεί ή δεσμευθεί σε πιστωτική κάρτα, αλλά η Εταιρεία δεν ενημερωθεί μέσω αποδεκτών διαδικασιών τότε η Εταιρεία θα θεωρήσει ότι ο χρήστης/συνδρομητής δεν προέβη στην παραγγελία – αγορά του προϊόντος. Η αδυναμία ενημέρωσης της Εταιρείας μπορεί να υφίσταται με υπαιτιότητα του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών.

Οι παραπάνω περιπτώσεις είναι ενδεικτικές και δεν αποτελούν εξαντλητική λίστα με όλες τις περιπτώσεις μη υπαιτιότητας της Εταιρείας.

5. Παράδοση των προϊόντων

H Εταιρεία αποστέλλει στον πελάτη τα παραγγελθέντα από αυτόν προϊόντα συνοδευόμενα από τα αντίστοιχα φορολογικά παραστατικά (δελτίο αποστολής απόδειξη λιανικής ή δελτίο αποστολής τιμολόγιο) παρέχοντας συγχρόνως στον χρήστη/συνδρομητή όλες τις σχετικές πληροφορίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Κατά την παραλαβή των παραγγελθέντων προϊόντων ο χρήστης/συνδρομητής υπογράφει στο «voucher» της Εταιρείας μεταφορών και στο δελτίο αποστολής απόδειξη λιανικής ή δελτίο αποστολής τιμολόγιο της Εταιρείας. Η παράδοση πραγματοποιείται για την περιοχή της Αττικής εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, και μετά από προηγούμενη ενημέρωση του χρήστη/συνδρομητή, ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων μπορεί να παρατείνεται (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρονται π.χ. οι περιπτώσεις απεργίας ή παράδοσης του προϊόντος σε άλλη χώρα).

6. Υπαναχώρηση

O χρήστης/συνδρομητής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3ε του Ν.2251/1994, όπως ισχύει σήμερα, μπορεί να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση πώλησης του προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση (άριστη), με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός του προς την Εταιρεία, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων από τον ίδιο τον χρήστη/συνδρομητή στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Εταιρείας, κατόπιν σχετικής επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Ακολούθως η Εταιρεία οφείλει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κοινοποίησης σε αυτήν της ανωτέρω υπαναχώρησης (άρθρο 3θ του Ν. 2251/1994) να επιστρέψει στον χρήστη/συνδρομητή τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος της παραγγελίας - αγοράς κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και συνεννοήσεως μαζί του, αφού ο χρήστης/συνδρομητής επιστρέψει αντίστοιχα το προϊόν εντός της ίδιας ως άνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την κοινοποίηση της υπαναχώρησης, εφόσον η παραγγελία - αγορά ακυρώνεται.

Μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας, ο xρήστης/συνδρομητής δεν δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης και η Εταιρεία δεν έχει πλέον καμία συναφή υποχρέωση απέναντι στον χρήστη/συνδρομητή.

Ο χρήστης/συνδρομητής μπορεί να προβεί στην δήλωση υπαναχώρησης εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών είτε με τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρεία μας είτε μέσω email χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ταχυδρομίου που χρησιμοποίησε κατά την παραγγελία.

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ -ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ

Για παραγγελίες εντός του φυσικού καταστήματος:

Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του στρώματος- κρεβατιού μετά την παραλαβή του προϊόντος, με την προϋπόθεση να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος. Εφόσον η συσκευασία είναι κλειστή, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο, ισόποσης αξίας με αυτήν που ο πελάτης έχει καταβάλει, προκειμένου να επιλέξει κάποιο άλλο προϊόν της Εταιρείας. Το πιστωτικό σημείωμα ισχύει για τρεις (3) μήνες. Επιστροφή χρημάτων δεν επιτρέπεται.

Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για παραγγελίες στρώματος ή κρεβατιού κανονικής διάστασης (βλ. πίνακα κανονικών διαστάσεων) και όχι για ειδικές διαστάσεις.

ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

100cmx200cm

160cmx200cm

180cmx200cm

200cmx200cm

Η διάσταση των στρωμάτων ενδέχεται να έχει απόκλιση +/- 1cm

7. Ρήτρα περιορισμού ευθύνης

H Εταιρεία δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών/συνδρομητών για οποιοδήποτε ελάττωμα, το οποίο δεν υπήρχε κατά τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή που η διαπίστωσή του δεν ήταν εφικτή με βάση το υφιστάμενο επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων κατά το ως άνω χρονικό σημείο, καθώς και για οποιαδήποτε πρόκληση ζημίας από την χρήση του προϊόντος που οφείλεται σε πράξη ή παράλειψη του ιδίου του χρήστη/συνδρομητή ή τρίτου. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται επίσης για την μη έγκαιρη εκτέλεση της παραγγελίας σε περιπτώσεις συνδρομής γεγονότων ανωτέρας βίας. Σε περίπτωση έλλειψης άμεσης διαθεσιμότητας ορισμένων προϊόντων, δεν ευθύνεται η Εταιρεία για την μην πραγματοποίηση της συναλλαγής.

8. Ανωτέρα Βία

H Εταιρεία δεν ευθύνεται για τη μη εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων, στο μέτρο που η αδυναμία εκπλήρωσης οφείλεται σε περιστατικά ανωτέρας βίας (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρονται π.χ. απρόοπτα καιρικά φαινόμενα, σφοδρές καιρικές συνθήκες, πράξεις ή παραλείψεις οργάνων, δημοσίων φορέων και υπηρεσιών του Κράτους, κοκ.).

9. Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης

Tα διατιθέμενα από την Εταιρεία προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας, τα οποία διαθέτουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς χρήσης. Τα προϊόντα φέρουν γραπτές οδηγίες χρήσης.

10. Ασφάλεια Συναλλαγών

H Εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία της τήρησης όλων των απαραίτητων νομίμων διαδικασιών που σχετίζονται με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες τεχνικά μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών/συνδρομητών, διασφαλίζονται ως απόρρητες. Η Εταιρεία έχει υιοθετήσει διαδικασίες, οι οποίες προφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα που οι χρήστες/συνδρομητές παρέχουν μέσω της ιστοσελίδας ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο (π.χ. τηλεφωνικά). Αυτές οι διαδικασίες στόχο έχουν την προστασία των δεδομένων των χρηστών/συνδρομητών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή.

11. Απόρρητο Συναλλαγών

Όπως αναφέρεται και παραπάνω, η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρήστη/συνδρομητή είναι εμπιστευτικές και η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο. Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των χρηστών/συνδρομητών της ιστοσελίδας και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από αυτούς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Ο χρήστης/συνδρομητής μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για τον ίδιο, καθώς και τη διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορεί να τεκμηριωθεί η ύπαρξη λάθους.